Ste na portalu z vsemi dogodki v Sloveniji, dobrodošli!

Ste na portalu z vsemi dogodki v Sloveniji, dobrodošli!

Predstavitev knjige Te Nika še mika?: lahko branje

kultura gledališče predavanje
1%

Končno je tu nadaljevanje zgodb o Juliji in Petru! Naslov tretje knjige je Te Nika še mika? Pisateljica Aksinja Kermauner jo je napisala z bralci in bralkami CUDV Črna na Koroškem, knjigo je izdal Zavod Risa. Zbirka je napisana v lahko berljivem načinu, namenjena je mladostnikom in odraslim bralcem s težavami branja. Vabljeni na zanimivo predstavitev s kamišibajem in glasbenim gostom.

Opis in podatki o prireditve so odtod. Vse pravice pripadajo ustrežnim avtorjem.
Prireditelj:
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika
Prizorišče: Na gradu 1, 2390 Ravne na Koroškem