Ste na portalu z vsemi dogodki v Sloveniji, dobrodošli!

Ste na portalu z vsemi dogodki v Sloveniji, dobrodošli!

Dogodek: Lahko branje – dostopnost za vse

kultura
24%

V petek, 18. aprila 2025, ob 10. uri vabljeni v Goriško knjižnico na predstavitev lahkega branja. Lahko branje pomeni, da so informacije napisane tako, da jih lažje razumejo vsi.
Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanimata dostopnost in vključevanje.
Pozdravni nagovor
Samo Turel, župan Mestna občne Nova Gorica
Irena Škvarč, direktorica Goriške knjižnice
Predstavitve
Saša Lesjak (Zavod Risa): Kaj je lahko branje in zakaj je pomembno?
Aksinja Kermauner (avtorica, pedagoginja in ambasadorka lahkega branja): Predstavitev knjig v lahkem branju
Karmen Sadar (ambasadorka, bralka in članica časopisa 20 MINUT): Kako bralci sodelujejo pri nastajanju lahkega branja?
Branka Mrđenović (Kompetenčni center Lahko branje): Vključujoče prakse v knjižnicah: primer Koroške osrednje knjižnice dr. Franca Sušnika
Dogodek bosta popestrili Glasbena skupina VDC Ajdovščina-Vipava in Ritmična skupina POK (Cirius Vipava).
Predvideni konec dogodka: 12:00 (ali 11:30)
Moderira: Polona Palčič
Lepo vabljeni.

Opis in podatki o prireditve so odtod. Vse pravice pripadajo ustrežnim avtorjem.
Prireditelj:
Goriška knjižnica Franceta Bevka
Naslov:
Trg Edvarda Kardelja 4, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Telefon:
05/ 33 09 100
Elektronski naslov:
goriska.knjiznica@gkfb.si
Prizorišče: Centralna knjižnica